2011-04-11

hej hej!

ha ni där hemma glömt bort mig? saknar ni mig inte? ;)
ja ha vare här i 1 å ½ månad, å knappt ett enda sms ha ja fått, förutom några få, den första veckan :/
så ni kanske inte har mitt nya nummer? här e de iaf! 07938099787 :D

ja saknar iallafall er litte granna ;)

idag ha ja vare på "hike" me familjen, vi åkte till nå ställe, sen gick vi där ifrån å upp till surreys högsta punkt,
mkt fin utsikt! men ja må ju säga att de räknas ju inte som nå berg precis^^
de va mer som en lite större kulle.. typ.. :P

ni får se bilder från de i morgon!
för nu ska ja läsa min bok, nu läser ja "Salem's Lot" av stephen king. (började läsa den idag)
innan läste ja metro 2033, å ja må ju säga att de e en av dom bättre böcker ja läst!
sjukt bra faktiskt! så där har ni ett bra boktips!

puss å hej!

idag bju ja på en "så-här-brun-har-jag-blivit" bild!!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0