2011-04-17

sorry till er som kollar min blogg varje dag, att ja inte skrive så mkt..
ja ha helt enkelt inte så mkt att skriva om :P
å sen e ju blogg.se cepe å funkar inte som ja vill,
så ja skaffade mig en blogspot, men den fattade ja mig inte på.. så nu e ja här igen!

i fredags åkte ja in till Guildford och träffade en annan aupair tjej, Jennifer^^
vi shoppade, åt lunch, shoppade lite till, tok en eftermiddagsdrink å påväg hem köpte vi babybel :P
å i går va ja oxå in till Guildford å umgicks me jennifer^^
hon e en tok bra tjej, glad å trevlig å lika "knäpp" som mej ;)
så henne trivs ja me!

snart åker ja till frankrike me värdfamiljen oxå.. i 10 dagar.. den 21a åker vi.
de blir nog kul, ska kika på nå slott å så nån vingård,
sen om de e fint väder så tänker ja ligga i solen^^

här kommer bilder från Guildford:











shopping:




i morron fyller ena flickan 9år, så ikväll ska ja baka en kladdkaka till henne,
för hon ville absolut ha en sån som tårta^^
annars ska ja väl inte göra någe, bara slappa heeela dan!

puss å hej!

Kommentarer
Postat av: ma

Guildford ser mysigt ut, och gilla kullersten :)

och jättesöta kläder du köpt .. plus boken jag tänkt köpa :p fast på svenska då

2011-04-17 @ 12:22:27
Postat av: Lilian

Härligt att du hittat någon som du tycker om att hänga med!:o)



Jättefina kläder och det ser ju supermysigt ut där i Guildford!:o)

2011-04-17 @ 14:00:14
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: kloss

Psst...kanske kan komma mellan den 2a & 6e juni till dej åxå ;D ! Ska kolla vad flyg kostar...så kan jag få komma till claygate.

2011-04-19 @ 12:17:48
URL: http://kloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0