2011-04-19

hejs

tänker bara slänga in ett snabbt inlägg, för ja ha sån jävla ledvärk så att ja fan gråter :S
gör förbannat ont! tycker synd om dom som har såhär hela tiden!!

idag ha de vare varmt å soligt!
tänkte va snäll å bjuda på massa sommarkort, MEN batteriet på kameran tog slut,
men ja hann iaf ta 3 st!


knepig bild ja vet, men ja tyckte den va litte kul^^


badade mina ben i mini-poolen säkert 100ggr idag, för de va så svinigt varmt!


kanske dax å sola baksidan av kroppen nu ;) eller va tror du Kloss?

tråkiga bilder idag ja vet, sorry!
kanske blir några roligare i morgon!

Kommentarer
Postat av: kloss

Jag tror du måste sluta sola helt :P

2011-04-20 @ 07:51:49
URL: http://kloss.blogg.se/
Postat av: Siri

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-05-08 @ 11:06:37
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0