2011-04-25

idag ha ja vare till Richard Lejonhjärtas slott/borg.. (mestadels ruiner nu för tiden) :P
men de va coolt^^
först va vi dit hela "familjen" men då glömde ja kameran,
så när dom åkte till stranden efter lunch, så åkte ja tillbaka till slottet me min kamera^^

sen såg ja även en liten söt mal/fjäril idag oxå ;)

så här kommer lite bilder från idag!















ursäkta att ja inte skriver så mkt nu när ja e här borta,
men de e ju så att familjen ha semester, inte jag.. ja jobbar alltså även här borta.
så ja ha inte så mkt att skriva om :/

puss å hej

Kommentarer
Postat av: Thérese

Huvva, en såndär stor mal satt på tandborstmuggen sista dagen jag var i Israel. jag stod i duschen och trodde jag skulle dö av en hjärtattack då jag fick syn på den. Det var bara att duscha superfort för att sedan skynda sig till T och berätta med skräcken i ögonen. Sen går hans mamma bara in, tar dne i handne å slänger dne i toan, helt obrytt, hahah :D

2011-05-02 @ 00:58:50
Postat av: tiidan.jimsroad.com

Hej! Herregud vilka fina slott och grejer! Jättekul att läsa om=)

Ha det fint!

2011-05-08 @ 10:37:44
URL: http://tiidan.jimsroad.com
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

De flesta klagar på söndagar, vad skulle man kunna göra för att göra en sådan dag bra?

2011-05-08 @ 11:02:36
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0