2011-08-09

hej hej..

idag ha ja ingen bra dag... redan när ja öppnade ögonen i morse kände ja mej på dåligt humör :/
hatar dåliga dagar..
ja har huvudvärk å e allmänt sur å gnällig... känner mej så fruktansvärt ensam oxå..
å mår grymt jävla dåligt när ja tänker på alla pengar ja lånat av mamma å pappa, å sen om 2 veckor börjar ja få mitt studielån oxå.. å så ska ja till tandläkaren på torsdag, har noll kronor, så dom får skicka en faktura... så då blire ännumer lånade pengar..

just idag känner ja mej inte så glad över att börja plugga...
känns som att de e en dum idé av mej att försöka ens, ja kan lika gärna stanna här, å skaffa ett helt vanligt jobb..
ja behöver inte jobba runt om i hela världen!! men näe.. ja e så jävla envis, så ja vill enbart jobba me de jag tycker e kul.. så nu ska ja fan gå skolan, ha skitkul å sen få mitt dröm jobb!

men.. hur många ha inte tänkt så? å de aldrig blivit av..
kommer de bli så för mej med?
kommer ja bli kvar här uppe å jobba me nå skitjobb å ha massa lånepengar att betala tillbaka, gått skola helt i onödan liksom?
ja vill inte att de ska bli så...

ja vill verkligen inte att de ska bli så... 



Kommentarer
Postat av: Moa

Är det det du verkligen vill jobba med så självklart ska du utbilda dig och inte bli fast här för att du är "rädd", jag är också osäker ibland att jag väljer fel men en utbildning är en investering och du kommer nog inte ångra dig då du är klar då det är ditt drömjobb:)kosta vad det kosta vill då:D

2011-08-10 @ 12:16:48
URL: http://Moabagling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0