2011-08-10

hallå ja!

idag e ja på mkt bättre humör än igår!

å ja took längtar tills skolan börjar!
om 9 dagar flyttar ja, om 9 dagar börjar mitt äventyr^^
de e ju de här ja vill göra, så ja förstår inte varför ja tänkte som ja gjorde igår..
ja e nog lite rädd..
den här skolan kommer stärka mej som person, samtidigt som ja får vara med om en massa nya äventyr!
för att nämna några: bergsklättring, islandshäst ridning, havskajak, reseledarkurs på cypern, kanot, forsränning...
ja e rädd för vatten, ja e rädd för höjder, men faan va kul de kommer att bli!! :D
å ja hoppas å ber att mina knän å höfter kommer att klara av allt de här!

de känns lite overkligt att ja faktiskt ska flytta 103mil å plugga...
fast att ja sitter å tittar på tågbiljetten som ligger brevid mej så känns de inte som på riktigt,
de känns som att ja bara sitter å drömmer..
men de e sant, å inte länge kvar!
gu va kuuuuul!!

annars då?
joo.. min hjärna har fått för sig att bli förtjust i en människa som ja knappt känner,
som ja i stort sett inte vet något om.. har pratat me han några gånger..
men oh vilken charmig människa! å så vacker!
men de e väl en såndär kallad "drömkarl".. enbart min i drömmarna^^
så de e bara inne i min hjärna, inget annat :P
attans, hade ju inte tackat nej till att vara hans i verkligheten ;)

hmm.. nu ha ja inte så mkt mer att skriva..
ska börja packa idag :D

bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0