2011-02-21 upd.


Upd.

Nu har jag just pratat med UK familjen förutom pappan å ena tjejen,
å ungarna e ju helt tok söta!
Maddie som är 5 år sa: I like you!
haha, å ja har ju inte ens kommit dit än :P
och pojken Alex ville att jag skulle ta med mig en påse med godis bilar :)
Charlotte är i norge just nu, men henne pratade jag med för någon dag sedan.
så fruktansvärt söta ungar!

åh vad jag längtar tills jag är där!
plus att det är vår där!
ingen mer vinter just nu, inga mer tjocka kläder, wiihoo! :D

bjur på en bild på ron woods hus (han bor i claygate)

fast tydligen så bor han bara i ena tornet. :P

god bye!
/Ronja





Ja, då va de klart nu! :)

Den 2:a Mars flyttar jag till Claygate, London!
för att jobba som barnflicka åt 3st barn.


Wish me good luck!


Ni får jätte gärna komma och hälsa på mig något :)

/Ronja



Kommentarer
Postat av: Lilian

Wow, vad QL!!:-) Det kommer säkert bli jättebra!!:-) Kramar!

2011-02-21 @ 20:56:37
Postat av: Maria

Jag är otroligt avundsjuk på dig! :)

Det kommer att gå fantastiskt bra.:)

2011-02-21 @ 21:25:32
URL: http://marialindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0