2011-02-22 upd.

Go Kväll!

snart dax att sova, ja e sååå trött!
ja e så trött så ja har inte ens orkat testa kläderna ja köpte i stan,
tänk om dom inte passar! O_o
äh, då får ja skylla mig själv :P
och jag har inte heller orkat måla någe mer på gitarren heller,
men den hinner jag nog göra klart tills i helgen ändå! :)

jag orkade däremot göra hemmagjorda chips nyss..
usch va mkt jobb för så lite!
tänker aldrig mer göra chips, jädrans skitgöra! :P
plus att ja lyckades bränna mig på oljan (som alla andra gånger)
ja tror att det är "priset jag får betala" för att få laga en massa mat (vilket ja älskar att göra),
varje gång ja lagar mat så bränner jag mig på någe, eller skär mig i fingrarna..
eller e de bara så att ja e ovanligt klantig? antagligen! höhö..

tänkte köpa nån bra pocketbok nästa vecka då jag är på Arlanda,
är det nån som har ett tips på en bra bok??
skriv gärna alla ni kommer på!
(orkar inte läsa böcker bara på engelska, vill gärna ha nån på svenska oxå)

ja e less på vintern och kylan nu, så ikväll bjuder jag på en bild från i sommras,
då det var den varmaste dagen jag nånsin genomlidit i sverige i hela mitt liv!

 
hett, hett, hett!!!

GO NATT FOLKS!
/Ronja






Häjj!

Idag har jag varit till stan med min papi, lillebror å syss :)
jag har köpt mig en mini-PC! den är vit och mindre än ett A4 papper! xP
men den funkar alldeles perfekt!

köpte även :
2 tjocktröjor
1 linne
kamerabatteri laddare (dyr som ett jävla as!) :(
McDonalds mat :P
1 stor rosa hårrosett och en "Disneyprinsessor målarbok"  till Maddie
1 rött hårband med rosor på och en "disneys Trassel pysselbok" till Charlotte
2 påsar ahlgrensbilar och en "Star Wars pysselbok" till Alexander
dator ryggsäck/väska
röd hårfärg
randigt 50tals diadem med rosett

sen vare nog inge mer.. tror jag :P

nu är allt klart för resan, dock e det några småsaker jag måste hinna med hemma innan ja åker,
måla klart mcklubbens gitarr + lämna den i ström,
lämna Marias tavla till henne i ström,
städa rummet (som ser ut som ett bombnedslag) :/
fixa en resväska i lagom storlek
ladda ner lite saker till datorn
m.m.

så här ser min dator ut:


Jätte jätte liten bild, ja vet, men ja hittade ingen annan bild :/

Ciao!
/Ronja

FÖRRESTEN SÅ TYCKER JAG ATT ALLA MINA VÄNNER KAN ADDA MIG PÅ SKYPE!
så de så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0