2011-02-23 upd.

Goder kväller folks!

De går frammåt nu! :)
fick ett rejält ryck idag!
målade klart gitarren,
har nästan städat klart rummet,
hämtat saker som jag ska ha med
suttit i typ 3 timmar och försökt att fixat ett bildredigerings program (vilket gick skit)
sen fick max omformatera datorn min, för den vart störd..
sen har jag skrivit in 5 nya recept i min receptbok
gjort 2st DVD skivor som funkar till en vanlig DVD... de tog typ 1 å en halv timma!

sen va de nog inge mer.. haha! ja hade inte gjort så mkt ändå xP

bara för att datorn fuckade ihop nyss så tänker ja bjuda på en klassisk webcam bild! :

as snygg! ;P

näe, nu ska ja ta å roa mig me nå annat!

HEJS!
/Ronja




gooooood mooooorniiing!

solen skiner ute, sååå mysigt :)
de känns som att ja får mycket mer energi av att de e sol!
ja vill grilla idag! undras om man lyckas övertala papi att fixa grillen?
hihi, den har frysit fast, och står just nu under en stor snöhög xP

idag är det bara en vecka kvar tills jag åker!!
å ja har redan panik över flygningen.. ja hatar att flyga!
å jag har aldrig flygit helt själv förut!
e rädd för att ja ska missa flyg, tappa bort mig på flygplatsen, att de ska bli nå klatter me biljetten o.s.v
men jag har ju flygit så många gånger förut, så de borde gå bra :)

jag har just skrivit in familjens adress på google earth, å fick upp ett vitt litet sött hus, på en mkt mysig gata,
undras om det stämmer? :P

jag vill fortfarande att ni ska adda mig på skype!
å ja vill fortfarande ha tips på bra böcker!
kom igen nu! av 119 läsare så borde ju nån av er ha ett tips?! :P

just nu bjuder ja inte på nån bild, de kommer nog senare idag :P
ha en bra dag! bye bye
/Ronja

Kommentarer
Postat av: Marie

Flyger du till heathrow så kan ja säga att de e jätte enkelt jag hade hemsk panik över att flyga själv också första gången men de e bara å följa strömmen av folk av planet. :) trevlig resa o när du kommer fram välkommen till England!! :)

2011-02-23 @ 17:59:00
Postat av: Stina

Vad spännande! Kommer helt klart följa dig här :) Hur länge blir du borta?

Blir också britt i år, juni-september blir jag borta :)

2011-02-23 @ 18:34:05
URL: http://snoffla.blogg.se/
Postat av: ronja

Marie: ja får hoppas att de går bättre än va ja tror :P tack så mkt :)

Stina: haha, va kul :) om ja blir borta den tiden som det är meningen så blir det ett år.

åh, va kul! :) vad ska du göra där då? :)

2011-02-23 @ 23:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0