2011-02-24

God förmiddag mitt herrskap!
or.. what? :P

Nu funkar min dator igen! wohoo va ja kan va teknisk ibland ;)

i morgon blire en sväng till ström, fika med goda vänner och sen ska ja tok handla snus!
å nå böcker, å en ny hårrosett till en av tjejerna (den var trasig när ja köpte den) :(
sen ska ja ge en tavla till Maria, som hon fick i födelsedagspresent,
å så ska ja lämna gitarren till Åke på mcklubben :)
skönt att den e klar, men synd att den i mina ögon vart skit ful..
men men, alla tycker olika!

här bjuder jag på en smygtitt på den!



ja tänkte faktiskt vara så generös idag så att ja bjuder på en bild till!
på min supersöta(?) lite halvfeta katt!



tyvärr har jag inte fixat något bildredigeringsprogram, hur mycket ja än försökt, så funkar de inte :(
så är det någon som har ett tips på ett program där man typ endast kan förminska bilderna?
de behövs inget sånt där super program som typ adobe!

hejs!
/Ronja

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag kör på Picasa 3 som är gratis från google.. Funkar att minsa bilderna i och göra lite andra småsaker :)

2011-02-24 @ 11:32:04
URL: http://jazzup.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag kör på Picasa 3 som är gratis från Googlge.. Det funkar till att förminska bilderna och göra lite andra småsaker..

Kram

2011-02-24 @ 11:33:00
URL: http://jazzup.blogg.se/
Postat av: Moa

har ni en nya soffa??? :)

2011-02-24 @ 11:49:46
URL: http://Moabagling.blogspot.com
Postat av: ronja

Moa: ja vi har en ny soffa, eller ja, den e inte så ny längre.. men men :P



Rebecca: ja laddade ner det förut, men fattade inte ett piss av det, å så va man tvungen å göra nån konstig registrering på google o.s.v. så ja tog bort det.

2011-02-24 @ 11:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0