2011-02-25 Upd.



tjo!

sprutan gick bra den här gången :) gjorde inte ett dugg ont.. phu!

åkte till ström å fikade på saga med mamma, pappa, moa och lotte :) mysigt
sen köpte jag 3 stockar snus och 1 bok på rean.. Stephen Kings "salem's lot" fast med svensk text, så då heter den "staden som försvann".. konstiga översättningar ibland alltså.
jag älskar Kings böcker! men av alla dom hade på rea, så va de bara 2 st som ja inte läst,
å ja köpte bara den ena, för den andra e boken som dom gjort filmen "the shining" på.. å den tyck ja e kass.

ett tips till er som gillar spännande halvmysko böcker:
Stephen King -
"Pestens tid" den e absolut den bästa!
eller hans bok "cell", tror den heter "signal" på svenska.. typ..?
eller ja, nästan alla Kings böcker! (fast inte Liseys berättelse, den suger!) :P

å gillar ni sånna böcker som mig, så borde ni oxå läsa bokserien "jarastavens vandring" av Saga Borg!
den handlar om tiden då det fanns völvor/häxor och är mkt spännande!
den serien är även uppbyggd så att man kan läsa enbart en bok om man vill det.

sen köpte jag (såklart!) en receptbok om pasta!
jag älskar pasta! :D

i morgon e det lördag, å då ska vi ha en "hejdå-familjen-middag".. fast ja ha inte bestämt va vi ska äta än.
tips?

idag e ja tråkig, så bjuder inte på nån bild..
jag har fortfarande inte fått till något bildredigeringsprogram! -panik-

puss å hej!
/Ronja
 



aloha!

snart ska ja iväg å ta twinrix sprutan nr 2, hoppas dom inte träffar en nerv denhär gången!
sist fick ja cp ont i armen i flera dagar! å ingen av dom andra kände någe alls..
men de går nog bra :)

sen blire ström!
ska handla lite på dollar, sen handla på bokrean, å handla massa snus!! sen ska ja väl kika om de finns någe fint på Helens kläder, å efter det: FIKA!! (på saga kl 13.00)
gu va längesen ja fikade där! gu va länge sen ja fikade överhuvudtaget :P

nu ska ja ta å klä på mig, sitt ju här nästan halvnaken ;P
neeerå.. fast nästan.. :P

skriver mer sen!

PUSS!
/Ronja

Kommentarer
Postat av: Bälla

The Shining (Varsel) är ju den absolut obehagligaste bok jag läst, filmen är så fruktansvärt annorlunda! :D

2011-02-25 @ 16:42:49
URL: http://bellaht.blogg.se/
Postat av: ronja

bälla: jaså? :O fan då :( ja som trodde boken skulle va lika ur-kass som filmen..

miss av mig! typiskt! :P

2011-02-25 @ 19:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0