2011-02-27 Upd.

heeelluu!

nu har ja äntligen fått till ett bildredigeringsprogram! WOHO!
men ja fattar inte riktigt hur de fungerar, men de verkar vara bättre än picasa iaf :P

så därför bjur ja på en bild, som ja just ändrat lite i Photoscape.(tänk på att de här bara va första försöket!)


haha, som sagt, de här va första försöket!

å här kommer det andra försöket!


byebye hörs i morgon!
/Ronja




hallå ja!

idag e ja nervös.. idag så slog de mig första gången att jag faktiskt SKA flytta, till ett annat land!
att jag SKA flyga själv 2ggr! shiiiit!
e så jävla nervös över att flyga! å att jag flyttar till ett ställe där jag inte känner en enda människa! :O
men de känns skönt! de här e mitt äventyr!
å trots att ja e nervös över flygresan så längtar jag som en tok!
i morron e de måndag, sen tisdag.. sen åker jag!
weeeeiii!!! :D

ja ha just färgat håret.. från ljusrött till mörkrött.. fast de ser mer rödbrunt ut :P

så ja bjur väl på en före å en efter bild! :
 
FÖRE: typ blek rött/orange              EFTER: typ mörk röd/lila/brun

ja gillareh :)

AHHAAHAHAHA!! ja åker snart!!!!! :D :D :D :D

å ja hoppas att ni kommer följa min blogg då jag flyttat!
kommer ni?

pöss!

Kommentarer
Postat av: tina

jagg absolut!

2011-02-27 @ 14:12:13
URL: http://tinasnobben.blogg.se/
Postat av: Maria

Du måste uppdatera ofta =)

2011-02-27 @ 19:35:23
Postat av: marléne

Var ska du flytta? =)

2011-02-28 @ 12:09:01
URL: http://marleneperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0