2011-02-28 Upd.

dax å säga go natt!

de här e min näst sista natt i sverige på ett bra tag!
de känns så overkligt på nå sett.
om två dygn ligger jag i en stor säng i ett främmande hus i London..
men de känns bra! så himla bra!

ja känner mej väldigt lycklig!
så därför bjuder ja på en Lycklig bild från sommaren 2009.


"the fantastic four"
Jag älskar er hela bunten! ni e bäst å ja saknar alla våra skratt å galenskaper! <3
kommer sakna er sjukt mkt! ja önskar av hela mitt hjärta att ni kommer å hälsar på någe!
om inte, så ses vi om ett år! <3

nu ska ja titta liiite till på reprisen av oscarsgalan, sen må ja sova!
så go natt!
smack!




häjj!

ohohoho! i morron e de tisdag, sen åker ja, weeeiii! ^^

idag ha ja packat klart.. de va som på film! ja vart tvungen att sitta på väskan för å få igen den!
den väger 14,7kg, så ingen övervikt här inte :)
men det ser ut som att den ska explodera!
så ja må nog köpa ett spännband å he runt den, isåfall att dragkedjan skulle pajja.

å nu e alla mina skolpapper fixade, så på onsdag ska de skickas iväg :)
för er som inte vet, jag söker till en turismskola i grimslöv i skåne. :P

här kommer en bild på Moa, mej å Lotte, då vi fikade på saga :)





å här kommer en bild på min liite överfulla väska!



skriver kaaanske någe mer ikväll, men antagligen inte :P
skriver nog i morgon istället!

puss å snus!
/Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0