förälskad i en dröm...

kvällstankar

Jag önskar att jag hade en kärlek... någon att dela allt med.
någon som jag får älska...
någon att krypa ner brevid i sängen om kvällarna, någon att få vakna brevid på morgonen..
jag vill kunna vakna tidigt och bara studera ansiktet på min älskade som sover, krypa tätt intill och känna värmen från en annan kropp, höra en annan människas hjärta slå.
jag vill få krypa in i en varm famn, slingra mina armar runt hans kropp och ligga där i timmar och lyssna på hans andetag.
jag vill ha någon att skriva söta lappar till, någon att titta på film med, någon att spela tvspel med, gå på bio eller teater, resa runt i sverige eller vad som hellst... någon som jag får älska och vara stolt över, någon som får mej att tänka - jag är världens lyckligaste som har han! å han är min! <3
nån som får mej att le..
jag behöver någon som ja kan överösa med all den kärlek som finns inom mej...
jag behöver någon att älska...
jag behöver att få ge min kärlek till någon..



i mina drömmar har ja alltid en kärlek, å ja är alltid världens lyckligaste,
så nu ska ja sova... å hoppas att jag får träffa "min man" även i natt.
God natt å sov gott!

Kommentarer
Postat av: Micke

gulligt :) vi tänker ju lika dessutom om att ha en partner.

2011-07-18 @ 23:51:45
Postat av: Miriam

Gud jag förstår din längtan, och det kommer kännas så skönt när du få göra allt det där, ska d någe på stråket?

2011-07-19 @ 14:54:19
URL: http://germanthurman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0