2011-03-03

va på en jätte jättekort promenad nyss :P
de e kallt ute! fast nästan ännu kallare inne O_o
skulle haft med mig varmkoftan! tusan att ja lämna den hemma :/

här kommer en bild från min promenad + mitt mellanmål^^






Hej sverige! ;)

idag gick jag med mamman å lämnade barnen på skolan :)
dom e så himla söta här i UK, dom har skoluniformer och pojk å flickskolor!
de e som på film^^

området här e super vackert, massa gamla stenhus med gröna slingerväxter på,
hur vackert som hellst!
å krokusarna och påskliljorna har redan börjat blomma, de e vår här!
fast idag va de tydligen en "vinterdag" igen.. fast ja tyckte de va ganska varmt :P
iaf om man jämför me hemma :P

jag har inte hunnit tage nå många kort än, men här bjuder ja på 3st^^


väntar på flyget till London-Gatwick.


en del av mitt rum här i Claygate.


här e utsikten från mitt fönster i morse^^

nu ska ja slappa lite, e ledig fram till klockan 17.00 :P

puss å hej! skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad fint det är! Både ditt rum och utsikten. Det är precis som du säger, som en film =) Hoppas du får det toppen där! Jag hälsade med din syster, lycka till och du missar inget här i Ström =) Kram

2011-03-03 @ 11:25:49
URL: http://linnea87.blogg.se/
Postat av: MarielleGrääs

shit vad roligt att få läsa om din resa :)

2011-03-04 @ 08:16:41
URL: http://lenamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0