2011-03-04. bild-upd.

hej hej hallå!

ja har just damsugit å skurat köket, å diskat :P
väldigt lättsamt när de e så stora ytor, skööönt!

å innan de så va ja å fikade med en dansk aupair som heter Nina, hur trevlig som hellst!
andra dagen ja e här, å har redan börjat att känna folk, härligt! :D

ja känner mej ganska så vilsen nu dom här första dagarna, för jag har inte fått något schema än,
så jag vet inte riktigt vad dom förväntar sig att jag ska göra, men i morgon ska mamman fixa ett schema åt mig :)
ja tycker att jag gör så himla lite, å så frågar ja om de e någe ja ska göra, å då säger dom nej...
så antagligen har ja fått tag på ett väldans slappt jobb^^
å nu e de snart helg, de känns bra, så att jag får tid att lära känna familjen bättre :)

jag glömde ta med min kamera på min promenad idag, men ja ska nog gå en promenad till om ett litet tag, så då kan ja ta lite kort å visa er ^^
å sen ska ja hämta flickorna på deras skolor, de har ja inte gjort förut, så mamman har ritat en karta åt mig :P
men ja minns inte riktigt vilken tid dom slutade :O
antingen va de 16.15 eller 16.30, så ja går dit till 16.15 för säkerhetsskull :P

här kommer lite bilder från min andra promenad:















sådär! de här e dagens bilder :P

puss å hej!

Kommentarer
Postat av: kloss

fina hus på de övre bilderna :)

2011-03-04 @ 16:41:57
URL: http://kloss.blogg.se/
Postat av: Carro

Gud va roligt!! E så glad för din skull, du som sa sist vi prata att du inte skulle lära känna nån åh efter en dag har du en ny kompis :) de e ju super synd bara att du hann åka innan jag kom hem :( Nu e jag hemma iallafall över helgen, Hoppas du har de jätte jätte bra så ska jag läsa bloggen flitigt :D

2011-03-04 @ 20:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0