2011-03-05 Upd.

Vi va ut å gick en promenad här i skogen i Claygate idag, hela familjen^^
å sen va ja in på min första engenska pub, köpte en cola å sen gick vi hem :P

ja vart barnvakt ikväll oxå, vi tittade på "the ant bully" å åt godis, nu har barnen lagt sig,
den ena drömde mardrömmar, den andra prata i sömnen å den tredje ligger å läser i sin bok.
- ett kapitel till, sen får du släcka lampan.
- okej..
de va för ca 10 min sen :P hihi, fast dom e branå söta ändå^^
idag frågade ena barnet mig om jag inte kunde stanna hela livet hos dom, då vart jag glad!
för de må ju betyda att dom gillar mig :P

här kommer lite bilder från våran promenad!
(jag visar inga bilder på familjen, för jag har inte hunnit fråga om det är okej eller inte)















på den här bilden, längst till höger, va det jag å Nina fikade igår^^
jätte litet å mysigt ställe.

sov gott alla mina kära <3




jag just nu:



tur att de e min lediga dag! för idag känner ja mej väldigt slö å klen.
huvudvärk hela natten.. typiskt!

har just käkat lunch.. en fransk lunch :P (dom gillar allt som har me frankrike å göra)
men ja ska vila nu, för senare idag ska dom ta med mig på en litten sightseeing^^

så om ja mår bättre sen, så kommer de litte bilder ikväll!

smack!

Kommentarer
Postat av: ma

såg lite ut som skogen i north stonington.

gulligt fik där :)

2011-03-06 @ 13:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0