2011-03-06

good evening folks!

idag har jag haft min första helt lediga dag, utan barnvakt o.s.v.
hela familjen tog å åkte in till Kingston, men vi var snabba som attans där!
vi typ powerwalkade igenom hela alltet bara för å hitta 2st födelsedagspresenter,
så ja han inte se så mkt av "staden" å inte heller shoppa någe.
de får bli en annan dag! :)

å ni som känner mej vet att ja pratar väldigt mkt! men jag har mött min "överman",
eller va de nu kallas :P
shit att en sån liten människa kan prata sååå otroligt mkt så att inte ens ja får en syl ivädret,
de e nästan helt ofattbart! men sant! å så på engelska då, så min hjärna går på högvarv ända tills den lägger av, av sig själv xP
så jag måste sova väldigt mkt, för annars funkar typ inte min hjärna :P
så idag vart de en 2 timmars powernap efter att vi kom hem från kingston, å trots de så va ja inte riktigt återställd. huvudvärken vill inte riktigt ge sig. hahaha! de tar nog ett tag å vänja sig...

samma som me maten här! de tar nog ett tag att vänja sig me att istortsett äta dygnet runt!
ja lär nog redan ha gått upp typ 5kg... de e frukost, teatime, snacks, lunch, teatime, snacks, middag å teatime!
å så nån kaka eller så emellanåt.. phu! de e nästan så att man blir anfådd över att äta så mkt :P 

ja e helt slut nu! trots sömn till kl 10 å 2 timmars powernap mitt på dagen..
så här bjur ja på lite bilder från idag!
sen blire zomiefilm å sen sova!


på väg att fara till kingston. Maddie älskar min kamera å fotar allt som går att fota^^




den första röda dubbeldäckaren ja sett sen ja kom hit^^


 Themsen.
 hungriga fåglar.

sista bilden innan vi åkte hem :P

natti natt!
(psst.. ja tycker ni e lite dåliga att kommentera, av 250 läsare så har ja högst fått 3 kommentarer :P )

Kommentarer
Postat av: ma

vilket gulligt litet hjärta i din kopp :)

.. och många fina stenhus överallt kram

2011-03-07 @ 06:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0