2011-03-10

hej hej!

igår va jag, Nina å Helga till surbiton å gick på en pub där,
de kom oxå två anda aupairer dit som ja inte vet namnen på, men dom va från ungern tror ja :P
å även två britter, minns inte namnen på dom heller..

vi gick till en pub som va jätte stor, de såg nästan lite kungligt ut där inne,
å de va så tyst å lugnt så ja vågade inte ta nå kort.. eller jo, ja skyndade mig att ta ett kort,
utan blixt, så de e nog suddigt, men ja lägger in det här i slutet av inlägget ändå^^

idag ha ja en slapp dag, mina uppgifter va att tömma sopkorgarna å tvätta kläder,
å de vart ännu slappare då tvättmaskinen gick sönder, så nu kan ja inte tvätta O_o

ska hämta flickorna på skolan om en timma, sen ska ja laga pasta carbonara :)
igår gjorde jag currygryta åt dom, å mamma C vart så imponerad! för alla tre barnen tyckte om det, (hon vet ingen maträtt som alla tre ungarna faktiskt tycker om)
å den yngsta flickan M sa tillome att de va de godaste hon ätit^^
hihi :)

jaa! å så fick ja paket från min kära mami idag <3
en påse fruxo, en nagelsax, tamponger, treo och 3st foton^^

i morron ska ja å Nina till Kingston å shoppa lite :) niiiice!

bye bye


de här e bara en pytte pytte pytte liten del av puben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0