2011-03-11 upd.

ibland svämmar hjärtat över när ja lyssnar på musik^^
alla känslor på engång, så de e tur att ingen ser mig här inne på rummet då ja dansar omkring i bara underkläder å sjunger med i låtarna, växlat med tårar som sprutar :P
alla förutom grannen.. O_o
ja hade glömt å dra ner rullgardinerna, å helt plötsligt får ja syn på att grannen står i fönstret å tittar på mig xP
haha, otuuur! hon må ju ha trott att ja va dum i huvve :P

men ja gav nog hennes dag ett bra avslut iaf ;P
tähähä!

ja skulle iaf tyckt att de va roligt (å lite galet) om ja hade sett henne göra så :P

förresten, ha ja berättat att körsbärsträden blommar? så allt e rosa å jättefint^^
om ja kan, så ska ja ta lite kort i morgon, så att ni får se...
de e bara de att alla träden växer på folks gårdar, så de känns ju litte knäppt å ställa sig å fota..
men men, ja ska försöka iaf :P

ja ha tänkt å göra en liten lista nån dag framöver, om hur allt kostar och hur saker är/fungerar här i london, kan ju va kul för er som funderar på att åka hit å läsa? eller va tror ni? :P

puss å hej!

bjuder på en solig bild på mig å två av mina sviskon^^






hellu!

de vart en snabb visit till Kingston idag oxå, så kläder får ja shoppa nån annan dag^^
ja, Nina å Helga åkte in en snabbis å handlade typ födelsedagspresenter :P
eller ja köpte en UK simkort, handväska, hårsnoddar å hårfärg.

så nu är mitt mobilnr: 00447938099787            (0044 är för att de e i england)
skicka gärna ett sms med ditt namn, så att ja kan spara ditt nr i telefonen!
(har inga nummer kvar! så kom igen å skicka sms nu!)

ja har just tvättat kläder, diskat, skurat å damsugit, så nu e ja klar för dagen!
eller ja, ja ska nog hämta flickorna på skolan oxå! om nu inte mamma C gör det^^

här kommer en bild på det lilla shoppingstället vi va på:


å här e min nya handväska:


bye bye sålänge! skriver kanske mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: marie

Åhh ja minns för ett år sedan då ja satt fast i londons lilla utkant aylesbury pga askmolnet så tog shans farföräldrar med mig ut så ja inte skulle ha de så tråkigt då alla jobbade o gick i skola och då blommade körsbärsträden med och på ett ställe var de en hel allé med träd o solsken helt underbart. Väntar ivrigt på bilder på dom. Här uppe i norr e de ff frostnätter o ja vet inte om nåt ställe med kötsbärsträd :(

2011-03-12 @ 13:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0