2011-03-20

hellu hellu!

va har alla ni där hemma för sig? här sitter ja å skriver å berättar för er om mina dagar, men ja har ingenaning om vad ni gör på dagarna? :P
ja, förutom papi då, han skottar fram bilar ur snön ;) <3

idag ha ja haft en slapp dag, tittat på film, läst i min bok å lagat mat (ännu en 5poängare!)
å nu e ja barnvakt, igen.. men ja må ju säga att de e grymt lättsamt å va barnvakt åt 3 barn som sover^^
ja va barnvakt igårkväll å, då titta vi på harry potter å åt godis.. eller ja åt chips iställe.. bara de att när ja tittade bort så minskades chipsen hux flux till hälften helt plötsligt! ;P
å en 5åring som sover e väldigt tung att bära på ena armen upp för en trapp! bara så ni vet!

idag har de inte vare lika fint väder som igår, men de ha varit varmt iaf, såå himla skööönt!

jo jusst! idag när ja låg i sängen å läste min bok, så råkade ja visst somna.. på hörnet av boken...
så ja har ett 8cm rivsår rakt över vänstra sidan av facet! xP
ja märkte de inte ens, inte förns vi satt å åt mat å C frågade mej va tusan ja gjort i ansiktet :P
såå typiskt mej!
sen efter maten så tog pojken A, blodprov på mig, 2 ggr, å jag har inte diabetes iaf^^
så de va ju bra! tur att ja inte e rädd för nålar, hihi :P

nu ska ja lägga mig å läsa en stund! så gonatt!

bjuder på "blossoms" så länge^^

körsbär



päron




PUSS Å HEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0