2011-03-21

hallå ja!

idag vare finväder igen! men de försvann fort :/
ja gjorde dagens arbetsuppgifter så snabbt ja bara kunde,
sen bytte ja om å sprang ut i solen, som efter 12min bestämde sig för å försvinna...
typiskt.. så då vart jag lite deppig..
gick på affären å handlade ingredienser, kom hem å bakade en kladdkaka, som ja nu ska svulla i mig i min ensamhet ;P
näe men seriöst, dom flesta dagarna här e helt underbara! men rätt som de e så har man ju en dålig dag,
idag tex så va ja överlycklig ända tills solen försvann.. men nu sitter ja här å har en saknad som nästan spränger sönder mig...
men i morgon, då kommer den vara borta igen... å ja kommer vara glad å lycklig igen.. de e så de funkar..

btw, tog kort på lite bilar på väg till affären, så ja bjuder på litte kort!!
sånna här bilar har alltså typ alla här!
skit snygga bilar som e blanka som fredrik rainfelds skalle..
eller ja, förutom dom två sista korten, sånna bilar e de oxå as många som har!










sådär ja!
vet att bilderna e suddiga å kassa, men ja orkade inte stanna å fota alla bilar,
så ja fotade dom i farten.

nu ska ja byta om till varma kläder igen, för nu e de kallt igen :(

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0