2011-03-22


idag hare inte vare en så bra dag :/

började me att ja vart väckt en timma tidigare än vad som behövs,
för lilla M bestämde sig för å spela "trummor" utanför mitt rum i 30min...

sen när vi skulle gå till skolan så ville varken M eller C lyssna på mig,
så vi kom försent...

sen när ja kom hem så skulle ja powernapa lite, men grannarna bestämde sig för å.. ja..
leka motorsågsmassakern eller någe...

så ja gick ner för å äta lite kladdkaka, men då började micron brinna,
så ja sprang in i en stol me min fot... så min lilltå e krokigare än den brukar.. å blå.. undras om den e bruten igen?
de gör svinigt ont iaf..

sen när micron väl slutat brinna, så märker ja att de e myrinvasion i köket... massa små äckliga kryp!
å sen... waaaaiiiit foooor iiiit...... så gick tvättmaskinen sönder IGEN!

men sen kom nina å åt kladdkaka å höll mig sällskap tills vi skulle hämta barnen, å då va allt bra!^^
(i 15min!)

MEN efter att ja hämtat barnen snabbt som f*n så skulle vi gå me C till hennes pianolektion, då M helt plötsligt bestämde sig för att vägra gå, så halvvägs till Cs piano lärare, så sätter sig M ner på marken å vägrar röra på sig.. vilket gjorde så att C fick gå resten av vägen till lektionen själv (för första gången) å hon vart 10min sen.

Å SEN(!) när vi skulle hämta C från lektionen så vägrar M att gå, igen!! så ja ringer till mamman, som får "hota" sin dotter med det ena och de andra innan hon äntligen går me på att gå, men innan vi går, så tar hon en stor näve med sand å kastar in(!) på de nyskurade köksgolvet.. sen efter halva vägen vägrar hon att gå igen, så då tog ja å kasta upp henne på ryggen å bar henne sista biten... så vi blir 10min sen att hämta C..

WHAT A LOVELY DAY!!!!
yeah, right...

tur att dom aldrig betett sig såhär nån annan dag! så förhoppningsvis va de bara en engångs grej!

bjuder inte på nån bild idag, e för less för de!
puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Såna dagar gillar man INTE sitt jobb!! haha.

2011-03-22 @ 23:52:40
URL: http://braisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0