2011-03-29

hellu hellu bloggen!

ja vet att ja sa att ja skulle lägga in bilder idag, men ja ha faktiskt inte haft tid att fota någe,
å då ja haft tid så ha ja sovit iställe, vill verkligen bli frisk nu!!

men i morgon ska ja å Nina till Kingston (å den här gången ska vi faktiskt de!)
å då lär ja nog fota lite de ena å de andra^^

här kommer tisdagens schema:

07.45-(ca)09.00:
samma som måndagar

nångång under dagen:
damsuga på övervåningen
damma bakom/på tvn
tvätta handdukar
fluffa upp sofforna

ca 15.20-19.00:
hämta flickorna
lämna äldsta flickan på hennes piano lektion
göra mat/hjälpa till med mat
plocka undan

klart.

fast idag vart de lite annorlunda, så idag tog ja hand om alla 3 barnen ända tills klockan 20.00,
så då har jag gett minsta flickan hennes diabetes-sprutor oxå..
å idag va dom inte direkt söta små änglar.. snarare motsatsen!
ja va så less/arg/irriterad så att ja hade lust å låsa in dom på toan å sen lämna dom där resten av kvällen!
men de kan ja ju inte göra, så ja fick bita ihop, å tjata, tjata, tjata å återigen, tjata!
blir inte morgondagen bättre kommer ja nog bryta ihop å börja gråta!
ja orkar verkligen ingenting när ja e sjuk, å blir ledsen över allt! snacka om vek!


å ni som känner mig vet ju att ja sagt att ja aldrig ska ha barn, men sen ändrade ja mig..
men ja har ändrat mig igen! jag SKA ALDRIG ha egna barn! never ever!
oavsett hur snälla å söta dom kan va ibland..
nej tack!

gonatt!

Kommentarer
Postat av: ma

fluffa soffan :P

de va en annorlunda arbetsuppgift

2011-03-29 @ 22:55:27
Postat av: tiny

haha då kan vi bilda klubb ronja! -vi som inte ska ha barn :P kommer ha så mycket annat för mig och kan leka med andras ungar om jag skulle mot alla odds bli sugen någon gång... :)

2011-04-01 @ 11:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0