2012-04-18

Hallå!!
sorry för den mkt mkt låga aktiviteten här!
men tänkte dra en snabbis om vad ja gjort sen sist ja skrev om skolan.. då hade vi just varit till boda borg, om ja inte minns helt fel :P
å eftersom bilder säger mer än 1000 ord, så blir det i bilder!! :D

IDRE VINTERFJÄLLSUTBILDNING




LÄNGDÅKNING:






SLALOM:






SKOTER:


HAFT LITE FRITID:




TOPPREPS KLÄTTRING:

CYKEL ORIENTERING:

VANDRING - 2 DAGAR, NORRA ÖLAND:










SÅDÄR! de va lite vad som hänt sen sist^^
ja ha snott en bild från maskeraden av Jon, å klättring å cykel bilderna av Seb!

Hoppas ni kan se på bilderna hur awesome de e å gå den här skolan!! 
Så e ni sugna ska ni passa på å söka NU! å uppger ni mej som "referens" så har ni en garanterad plats till intervjuerna! men ofcourse måste ni ju berätta för mej om ni använder mitt namn :P

puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Nells

Hej!



Efter lite googlande på Grimslövs folkhögskola hamnade jag till slut här. Jag har blivit kallad till intervju för turismlinjen! Undrar bara lite hur den går till? :)

2012-04-23 @ 15:05:51
Postat av: Ronja

Va kul Nells! Grattis :) vem vet, kanske blir det jag som intervjuar dig ;)

Grimslövs turismlinje e antagligen den bästa i sverige! visst, de e mycket plugg och tentor, men de gör ingenting då vi gör så himla många roliga aktiviteter, nästan hela tiden dessutom^^

de e svårt å förklara hur det är, förutom att jag kommer aldrig ångra mej att jag gått här! de e underbart! å våran lärare Annki, e fruktansvärt rolig och duktig!

2012-04-24 @ 07:53:08
Postat av: Nells

Haha, jaså. :p

Det låter jättebra. Verkar bara svårt att komma in med all konkurrens dock, önskar jag hade nån fördel! Menmen, bara att hoppas. :)

2012-04-24 @ 11:49:39
Postat av: ronja

vilken dag kommer du på intervjun?

bara du är glad, nyfiken å trevlig så borde de nog gå bra på intervjun, ja håller tummarna för dej :)

lycka till!

2012-04-24 @ 18:52:27
Postat av: Nells

Den 4:e maj tror jag. Jag heter förresten Nathalie på riktigt om det nu skulle va så. :p Tack så mkt!

2012-04-24 @ 21:46:02
Postat av: ronja

aha, okej^^

då får du någon av mina härliga klasskompisar på din intervju :)

välkommen till Grimman!

2012-04-25 @ 12:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0