5 månader <3

Idag har jag och mitt hjärta varit tillsammans i 5 månader <3
Jag önskar att han va här med mej nu, ja saknar han så otroligt mkt, så de gör ont! :(
ungefär 20 dagar tills vi ses igen, såå jobbigt!
Jag vill ha han i mitt liv varje dag!
ja vill vakna upp brevid han varje morgon!
 
det finns inga ord, som kan förklara hur starka mina känslor är för han!
 
JAG ÄLSKAR DEJ ALEXANDER! <3
 
 

Jag älskar dej så djupt,
Jag älskar dej så otroligt mycket,
Jag älskar ljudet av din röst
Och det sätt som du rör vid mej.
Jag älskar ditt varma leende
och ditt snälla omtänksam sätt,
den glädje som du ger
i mitt liv varje dag.
Jag älskar dej idag
som jag har från början,
och jag kommer att älska dej för evigt
med hela mitt hjärta

När jag är med dej,
Så är evigheten ett steg bort;
min kärlek fortsätter att växa,
för varje dag som går.

Denna skatt av kärlek,
Sparar jag i min själ,
hur mycket jag älskar dej,
kommer du aldrig riktigt förstå.

Du ger en glädje till mitt hjärta,
Jag har aldrig känt förut,
Varje gång ditt hjärta slår,
så älskar jag, dej mer och mer.

När vi säger hej då,
när vi åker åt olika håll,
vet du att jag håller dej kär,
djupt i mitt hjärta.

Så dessa ord,
Lovar jag dej,
"För evigt och alltid,
Ska jag älska dig. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0