2012-01-15

sömnbrist? eller i mer rätt ord: varför i helvete kan ja inte somna fast ja e dötrött?!
ja har en äcklig obehagskänsla att något e fel..
hatar när ja får så.. vad e de som e fel? å vart? känner ja av något eller e de bara hjärnan som e litte knäpp.. ja, vad vet jag..?
många gånger då ja va yngre å kände såhär, så var det oftast någon av minna vänner som var ledsen.. vet inte om det var en ren tillfällighet, men de hände många gånger att ja ringde nån av kompisarna, å frågade vad som var fel.. å då va de något som hänt som gjort denne ledsen.. kunde vara mitt i natten ibland..
men de senaste året då ja fått dessa känslor, så känns de som att dom inte hör hemma nånstans..
att det bara är något förvirrande, äckliga mörka trådar som krymper min hjärna och får blodet att kännas som is..
bah.. i hate it! ja tror ja håller på å bli "insane"..

å på tal om nå helt annat.. bara för å ha någe att skriva om..
har suttit och läst runt på en massa bloggar..
å ja tycker de e så himla synd om dessa personer som skriver att dom tycker de e hemskt hur vissa människor beter sig, vad dom säger o.s.v.. när denne person inte vet om att den själv gör exakt samma sak..
de känns lite jobbigt tycker jag... borde man säga någe?
eller borde personen få vara så, å (förhoppningsvis)upptäcka det själv någongång i framtiden?
å samma sak när de gäller att pika varandra i sina bloggar eller på facebook..
ja har säkert gjort det många gånger jag oxå, speciellt då jag var yngre och skrev blogg.. fast då pikade ja inte, utan ja verkligen pekade ut personer..
som när ett av mina ex varit otrogen, då skrev ja med stora bokstäver, säkert 20ggr på rad: ***** har varit otrogen med **** ********!! jävla as..
nått i den stilen i allafall.. å de e fruktansvärt dumt gjort.. de visste ja redan då, men tyckte han förtjänade det..(kan faktiskt fortfarande tycka de)
sen har man ju även skrivit en massa annat, sin egna uppfattning om en viss händelse.. det finns alltid två sidor av myntet så att säga.. men jag fick aldrig säga min "sida", för de va fel.. då vart man påhoppad över internet å man va en slyna/slampa å dom skulle se till att ja "skulle vara tyst"..
HERREGUD vad jag är lycklig att jag inte har något sånt drama i mitt liv just nu!
(å ja jag vet att ja har startat många draman jag med, i mina yngre dar!)

jaa.. de här va ett totalt onödigt inlägg.. å ja vet inte riktigt om ja fick ut någe av att skriva de.. nä, de gjorde ja inte.. de va bara för å skriva någe helt enkelt! lite kvälls natt-tankar bara.

bye bye fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0