2012

välkommen 2012, hoppas du för något gott med dig...
å att detta inte blir jordens sista år.. de skulle vara för himla tråkigt!
igår åkte ja mamma å pappa till några vänner och käkade nyårsmiddag, spelade julklapps-spelet - ja fick 2 paket, hörlurar med nalle puh på å blommiga post-its^^ sen skickade vi oxå upp sånnadär luftballonger me ljus i, skålade lite efter 12 slaget. sen åkte vi hem å sov.
de va en trevlig kväll, lagom lugn å så :)
ja drack coca cola å ett halvt glas vin(!), trots de så har ja huvudvärk idag O_o
hittills idag så ha ja gjort pasta till frukost-lunch, grävt lite i min dinosarie utgrävning :P
å tittat på "legally blonde" å nu e de "min brors flickvän" som går på tvn.. ja avskyr steve carell, men i den här filmen verkar han vara ganska så seriös.. förhoppningsvis :P
resten av dagen/kvällen lär ja nog bara sitta här framför tvn å datorn å göra ingenting..
egentligen borde ja plugga lite.. måste ändra i min guidning, men ja glömde den nere på skolan :S
å så må ja läsa en engelska bok oxå, men med huvudvärk går de inte så bra..
näe, de blir en heldag i soffan!
bye bye!
å ja vill ha tillbaka mitt långa hår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0