2012-07-03

Igår fick ja en jättefin blombukett + choklad med posten, de va min älskling som skickat dom till mej! :D

Tänk att jag har den turen, att få ha världens bästa pojkvän! <3
Jobbigt är de dock att vi bor långt ifrån varandra, ja saknar han så mkt så att de gör ont!
Men på fredag ska ja äntligen få krypa in i hans famn igen! åh snälla, låt resten av veckan gå fort nu!!!!
 
Jag älskar dej Alexander! <3
 
 

 
ikväll ha ja varit på dåligt humör.. ja vet inte varför.. 
visst, alla har dåliga dagar, men de skulle ju va bra å veta varför ja känt mej super-deppig hela dagen, å speciellt nu ikväll! ja vill liksom bara gråta..
men ja kan ju inte ska gråta utan anledning? O_o
de e en sånhär dag då man känner sig ful, värdelös å ensam, oavsett om man har folk omkring sig eller inte..
ja kanske bara e extra trött.. sov inge bra natten som va.. 
å ja saknar Alex så himla mkt, bara de gör att ja blir deppig, ja vill ha han här hos mej, jämt! <3
 
ja fick tillbaka mitt löshår idag, så ja tog nå kort me webcamen, men de vart inte så bra...
..så mamma fotade mej en snabbis istället, mest på skojj..
Så blev ett av mammas foton! mysigt ljus^^

nu ska ja sova, å hoppas på en bättre dag i morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0