2012-09-16

Hellu
 
E nu hemma i Sverige igen, har varit det ett par dagar nu^^
Jag och Alex håller på att leta en gemensam praktikplats, hoppas att vi får någon snart!
CV är skickat till några ställen som va intresserade av att ha oss som praktikanter, så nu är det bara å hålla tummarna!
I morron ska ja förhoppningsvis börja att "vaccinera" mej oxå, när man åker till avlägsna platser så behövs de ju diverse vacciner/medeciner :P tur att 2 av dom e iaf i tablett format, så ja slipper ta spruta :P
men de 3e vaccinet som ja antagligen kommer att behöva är en spruta! brr! 
 
Å på tal om praktiken, tackar ena stället JA till oss, så kommer jag att få uppleva en av mina största drömmar! Ja hoppas verkligen! dom skrev att dom va intresserade och frågade när vi kommer, så nu har dom våra CVn å vi väntar på ett slutgiltigt svar..
Ja kan knappt tänka på det! ja blir så glad så att ögonen tåras!! 
försöker att inte förvänta mej att vi ska dit, för då kommer ja bli så himla besviken om vi får ett NEJ...
Men ja kan inte låta bli! ja vill de så himla mkt! de e ju liksom min dröm! mitt mål!
Ja ska hålla tummarna så hårt så att dom blir blå!! ;)
 
Å ja längtar efter min karl, ja hoppas han kommer hit snart^^
Å snart fyller ja år oxå! :O
Ska nog bjuda på cheesecake å paj på min födelsedag, eftersom att ja inte gillar tårta :P
ja önskar mej en frisk mage i födelsedags present, och en massa äventyr!! 
 
näe, nu ska ja sluta skriva å göra nån nytta istället^^
bye bye!
 
 
:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0